Ograniczenia w bezpośredniej obsłudze w placówkach Banku
Od dnia 26.10.2020 r. DO ODWOŁANIA OBSŁUGA W PLACÓWKACH BANKU OGRANICZONA
W związku sytuacją pandemiczną w kraju oraz ze stwierdzonymi przypadkami zakażeń COVID-19 u pracowników Banku, w trosce o bezpieczeństwo Klientów OBSŁUGA W PLACÓWKACH BANKU odbywać się będzie za pośrednictwem ograniczających bezpośredni kontakt specjalnych śluz.
ZALECAMY ograniczenie do minimum wizyt w placówkach Banku! PROSIMY (w miarę możliwości) o wcześniejszy kontakt telefoniczny z wybranymi placówkami
Zachęcamy do:
- Korzystania z bankowości elektronicznej (przelewy, lokaty)
- Korzystania z kart płatniczych do wypłat oraz wpłat gotówki w bankomatach/wpłatomatach
- Płacenia kartami w placówkach handlowych szczególnie korzystanie z funkcji zbliżeniowej.
- Kontaktuj się telefonicznie, mailowo z pracownikami Banku w sprawach informacyjnych lub doradczych. KONTAKT
- Składania wniosków za pośrednictwem strony internetowej Banku
Przepraszamy za utrudnienia w związku z zaistniałą sytuacją.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Płońsku