BLIK - bezpieczne i szybkie płatnosci bez karty

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Płońsku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną pełną wersją aplikacji mobilnej BSGo,
  • korzystają z podpisu mobilnego jako środka autoryzacji.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • wykonać przelew na telefon innego użytkownika BLIK

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Domyślnie obowiązują limity wskazane w tabeli:

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki
w bankomacie

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w sklepach

1 500 zł

10 000 zł

Płatności w Internecie

3000 zł

10 000 zł

 

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)

Jak aktywować BLIKA?

  1. Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Płońsku oraz korzystać z podpisu mobilnego jako środka autoryzacji. Jeśli posługujesz się sms – kodami, BLIK nie będzie dostępny. W każdej chwili możesz zmienić środek autoryzacji na podpis mobilny – dokonasz tego w najbliższej placówce Banku, Pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store,
  2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w bankowości elektronicznej Banku,
  3. Uruchom aplikację BSGo  i włącz BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  4. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub przepisz ten kod na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Przesyłaj pieniądze BLIKIEM na numer telefonu

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe
  1. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  2. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

Zapraszamy do kontaktu!

 

Poniżej do pobrania: "Regulamin korzystania z usługi blik dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Płońsku"