Zablokowanie dostępu
|
Po przejściu na stronę bankowości elektronicznej dostępne są najważniejsze poniższe opcje:
Zablokowanie dostępu
- Użytkownik bankowości może zablokować dostęp do wszystkich udostępnionych rachunków w każdym czasie 24/7 jeśli np. uzna, że dostęp do rachunku uzyskała osoba niepowołana.
- W celu zablokowania dostępu, na ekranie logowania należy skorzystać z opcji „Zablokuj dostęp”
Odblokowanie dostępu
Z tej opcja można skorzystać w przypadkach gdy:
- bankowość nie jest zablokowana a użytkownik chce ustawić nowe hasło, ponieważ go nie pamięta (reset hasła),
- bankowość jest zablokowana na skutek wielokrotnego wpisywania niepoprawnego hasła (odblokowanie dostępu).
W celu potwierdzenia powyższych operacji użytkownik musi posiadać telefon z numerem przypisanym w Banku oraz potwierdzić dyspozycję opisaną za pomocą aktualnej metody autoryzacji (BSGo/PIN+SMS/Karta mikroprocesorowa).
Usługa dotyczy wyłącznie bankowości stacjonarnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej).