Reklamacje

Transparentność przede wszystkim!

Jako instytucja zaufania publicznego realizujemy naszą strategię działania w sposób jak najbardziej przejrzysty i profesjonalny. Naszym priorytetem jest przede wszystkim Twoje zadowolenie ze świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Płońsku usług oraz zaspokojenie wszystkich Twoich finansowych potrzeb. Etyka i uczciwość to cele nadrzędne, jakimi się kierujemy prowadząc działalność finansową. To Ty jesteś najważniejszym i najbardziej miarodajnym dla nas recenzentem świadczonych przez BS Płońsk usług.

Reklamacja

Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, skargi lub wnioski odnośnie naszej działalności oraz świadczonych przez nasz Bank usług, podziel się nimi z nami. Przyjmujemy i rozpatrujemy wszelkie reklamacje z zachowaniem zgodności z zapisami Statutu Banku, innymi wewnętrznymi przepisami obowiązującymi w naszej instytucji oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.

Skarga na brak dostępności

Jeżeli jesteś konsumentem i masz zastrzeżenia dotyczące spełniania wymogów dostępności przez produkt albo usługę Banku skontaktuj się z nami. Przyjmujemy i rozpatrujemy skargi na brak dostępności zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji oraz skarg na brak dostępności w Banku precyzuje załącznik nr 1 do „Zasad rozpatrywania reklamacji oraz skarg przez Bank Spółdzielczy w Płońsku”.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z rozpatrywaniem reklamacji oraz skarg nr brak dostępności w Banku zawiera załącznik nr 7 do „Zasad rozpatrywania reklamacji oraz skarg przez Bank Spółdzielczy w Płońsku”.