Przejdź do głównej treści

Blokada dostępu

    Zablokuj/odblokuj dostęp do bankowości elektronicznej

    Blokowanie / odblokowanie dostępu

    Po przejściu na stronę bankowości elektronicznej dostępne są najważniejsze poniższe opcje:

    Zablokowanie dostępu

    • Użytkownik bankowości może zablokować dostęp do wszystkich udostępnionych rachunków w każdym czasie 24/7 jeśli np. uzna, że dostęp do rachunku uzyskała osoba niepowołana.
    • W celu zablokowania dostępu, na ekranie logowania należy skorzystać z opcji „Zablokuj dostęp”

    Odblokowanie dostępu

    Z tej opcja można skorzystać w przypadkach gdy:

    • bankowość nie jest zablokowana a użytkownik chce ustawić nowe hasło, ponieważ go nie pamięta (reset hasła),
    • bankowość jest zablokowana na skutek wielokrotnego wpisywania niepoprawnego hasła (odblokowanie dostępu).

    W celu potwierdzenia powyższych operacji użytkownik musi posiadać telefon z numerem przypisanym w Banku oraz potwierdzić dyspozycję opisaną za pomocą aktualnej metody autoryzacji (BSGo/PIN+SMS/Karta mikroprocesorowa).

    Usługa dotyczy wyłącznie bankowości stacjonarnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej).